Merkpositionering

Als ondernemer willen we allemaal een sterk merk, een merk dat voor jou werkt.
Een merk dat klanten aantrekt als een magneet.
Maar hoe zorg je ervoor dat je klanten aantrekt met jouw merk?
Wij gaan jouw helpen!

Wil jij Top of mind zijn, worden of blijven?
Dan is het belangrijk dat jouw merk staat, dat je weet wat je wat het DNA van je merk is en welke merkbeleving je wilt creëren.  Dit doe je door jouw merk te positioneren. Hierbij bepaal je welke positie of perceptie je wilt innemen in het brein van jouw (toekomstige) klant. Wil jij een sterke én authentieke merkpositionering? Dat kan! Dit begint met een duidelijke visie, strategie en passende merkwaarden. BE(E) gaat jou helpen om Top of mind te worden.

Denk jij weleens:
“Ik kan het wel alleen”
“Merkpositionering levert mij niets op”
“Ik val toch niet op tussen al die andere merken”
“Zakelijke doelen opstellen is zonde van je tijd”

Je bent niet de enige! Vergeet niet dat voor heel veel ondernemers marketing en communicatie iets is wat bij ondernemen hoort en niet zozeer met wat je als ondernemer doet. Dus ook het positionering en zichtbaar maken van het merk.

Weet je dat er veel mensen op jouw dienst of product zitten te wachten?
Alleen als ze nog niet weten dat jij er bent, dan zullen ze dit ergens anders afnemen of misschien helemaal niet.

Wil jij?

  • Een ijzersterk en authentiek merk neerzetten?
  • Jouw ideale klant aantrekken?
  • Geen discussies meer over hoe duur je bent
  • Iedereen vertellen wat jouw toegevoegde waarde is?
  • Jouw eigen merkverhaal vertellen?
  • Ambassadeurs inzetten die voor jouw klanten aanbrengen?

Hoe gaat dit programma jou verder helpen?

  • Na het afronden van het programma heb jij jouw persoonlijke merkstrategie in beeld én in je handen
  • De modules geven jou inzichten in hoe je jouw merk op een authentieke manier kan positioneren
  • Het helpt je om alle losse elementen van jouw bedrijf samen te brengen in jouw branding
  • Je kunt klanten aantrekken vanuit jouw merk en merkverhaal

Wat gaat het programma jou opleveren?

  • Een Top of mind- merkstrategie
  • Nieuwe klanten en meer inkomen
  • Nieuwe inzichten, kennis en inspiratie.
  • Je weet welke kleine veranderingen jij kan maken om een grote impact te realiseren op lange termijn.
  • Een merk waar mensen zich tot aangetrokken voelen.

Inhoud van het programma

Het programma bestaat uit 7 modules met tekst, filmpjes en opdrachten. De opdrachten maak je in jouw eigen merkboek. Wanneer je het programma hebt doorlopen en alle (online) opdrachten heb gemaakt, heb jij je eigen merkstrategie te pakken die jij kan inzetten voor jouw merk om jouw doelen te behalen!

  1. De kracht van merken
  2. Jij bent niet jouw merk
  3. Het DNA van jouw merk
  4. De ideale klant
  5. De speeltuin van jouw merk
  6. Neem een positie in
  7. Welk verhaal vertelt jouw merk?

Je kan het programma op je eigen tempo doorlopen. Waar, wanneer en hoe je wilt. Je kan het programma los volgen, met feedback of samen met mij. Wil jij feedback op jouw merkboek en jouw merkstrategie nog effectiever maken? Dat kan! Na het voltooien van het programma bekijk ik jouw merkboek en bespreken we via skype (in 2 gesprekken van een uur)  jouw merkstrategie. We gaan dan nader in op jouw merkstrategie en de implementatie hiervan.

Wil je liever samen met mij aan de slag met jouw merkstrategie?
Laten we dan contact hebben via madhu@beetopofmind.nl. Ik vertel ik je graag meer over de mogelijkheden om samen een sterk merk te bouwen. Let op!  Het programma is niet voor mensen die op korte termijn geld willen verdienen. het is voor ondernemers die een duurzaam merk willen neerzetten en klanten willen aantrekken vanuit hun kracht en de oplossingen die ze bieden voor een klant.

Ben jij er klaar voor om te investeren in jouw merk en hiermee ook jouw toekomst?
Ben jij er klaar voor om Top of mind te worden?
Laten we dan samen aan de slag gaan met jouw merk!