Programma’s

BE(E) Top of mind heeft laagdrempelige en resultaatgerichte, maar vooral leuke programma’s ontwikkeld die jou als ondernemers helpen om een sterk merk op te bouwen en te onderhouden.

Als ondernemer doe je waar jij goed in bent, het bouwen en zichtbaar maken van jouw merk komt er vaak bij. Met de programma’s kan jij op een makkelijke, leuke en leerzame manier aan de slag met jouw merk.

De programma’s zijn gericht op zichtbaarheid en merkpositionering. De programma’s richten zich op de taken van ondernemen, denk aan een merk opbouwen, communicatie, het ontwerpen van een strategie en het waarborgen van continuïteit.

BE(E) deelt graag al haar kennis, ervaring en inzichten met jou, zodat jij het niet allemaal zelf hoeft uit te zoeken. Het enige wat je hoeft uit te zoeken is wat voor jou het beste werkt. Dit is voor ons ook de reden waarom ik zelf ben gaan ondernemen. Om andere ondernemers te helpen om te doen waar zij heel goed in zijn. Hier krijgen wij energie van! En het geeft ons voldoening om te zien en te horen dat ik ondernemers echt verder help!

De programma’s zijn opgebouwd uit verschillende modules. Stapsgewijs leer je hoe je een sterke merk kan bouwen en de zichtbaarheid hiervan kan vergroten.

Deze programma’s zijn geschikt voor ondernemers die echt het verschil willen maken met hun merk. Ondernemers die goed zijn in wat ze doen, maar hulp willen om hun merk naar een volgend niveau te tillen. Ondernemers die werken vanuit hun passie werken, klanten echt verder willen helpen én een duurzaam merk willen opbouwen.

Ready to BE(E) Top of mind?

Merkpositionering

Een merk leeft in het hoofd van mensen en wordt gevormd door alle uitingen dat een merk doet en zegt. Je praat tegen mensen als merk. Door een goede positionering weet de klant wat jouw merk voor hem of haar kan betekenen en wat dit voor resultaat geeft. Welke positie wil jij innemen met jouw merk? In het hoofd van de klant? In de markt?

Bekijk merkverhalen

Klantstrategie

Om gezien en gevonden te kunnen worden door jouw ideale klant moet je zichtbaar zijn. Zichtbaar op een authentieke manier die bij jouw merk past en de klant aanspreekt.  Wordt zichtbaar voor de klant met jouw unieke merkverhaal. Een merkverhaal dat is doorvertaald door middel van storytelling en onderdeel is van alle uitingen en campagnes.

Bekijk merkverhalen