Klanten & BE(E)

TOTE-M Adviesbureau

TOTE-M is het bureau op het gebied van een klantgerichte cultuur én klantbeleving. Zij helpen bedrijven om de klant in het DNA te krijgen, onder andere in de dienstverlening en bij de medewerkers. Dit doen zijn door op maat gemaakte programma’s en trainingen.

BE(E) is ingezet om het merk verder te laden, zowel online als offline. En meer online zichtbaarheid te genereren, onder andere op social media. Een van de resultaten van de samenwerking is dat het aantal volgers, de interactie op social media en de vindbaarheid van TOTE-M vergroot zijn. 

Sazas logo

Sazas is de verzuimspecialist voor het MKB. Ze helpen ondernemers en bedrijven om verzuim te voorkomen en te verlagen. Dit doen ze door het inzetten van o.a. de verzuimspecialist, interventies en door kennis te delen op het gebied van verzuim. Madhu, Merkstrateeg BE(E), is ingezet in de rol van Manager Commercie. 

Doelen waar Madhu momenteel aan werkt:

  • Customer Experience implementeren met als doel het creëren van tevreden klanten en ambassadeurs.
  • Het aantrekken van nieuwe klanten in een nieuwe markt.
  • Verbinden van de verschillende teams met als doel om effectiever en efficiënter de klant te kunnen bedienen.
  • Introductie van een nieuw product / propositie – MKB Verzuim-ontzorgverzekering.
  • De ambitie om voor de derde keer op rij NR 1. in Klanttevredenheid te worden.
  • Realiseren jaaromzet.

Voor Universiteit Leiden heeft BE(E) een workshop gegeven over “Hoe maak je diversiteit zichtbaar” en een 2 daagse training over hoe ga je om met Diversiteit binnen Marketing & Communicatie. 

Leerdoelen van de training

  • Bewustwording van diversiteit in communicatie & marketing. 
  • De toepassing en gebruik van “inclusief” taalgebruik.
  • Inleven in de interne en externe doelgroep. 
  • Handvatten om direct toe te passen in de praktijk.

In de trainingsdagen kwamen onder andere de volgende onderwerpen aan bod: de Why van diversiteit, divers denken en doen, de rol en het resultaat van diversiteit in een team en genderneutraal & divers communiceren. In de vorm van een persona en een studentenreis is de theorie doorvertaald naar de praktijk. 

Portret in Bedrijf

Portret in bedrijf

Enith legt met haar bedrijf  Portret in Bedrijf de merkbeleving vast in beeld. Ze werkt veel met ondernemers die hun verhaal willen doorvertalen in een foto of video. Dit doet ze op een natuurlijke manier, waarbij er oog is voor de ondernemer, het merk en het verhaal. 

Samen met Enith is BE(E) aan de slag gegaan om haar positionering aan te scherpen. Er is een heldere positionering geformuleerd en een doorvertaling gemaakt naar hoe dit er op social media tot leven komt. Hierin spelen het laden van de deskundigheid van Enith en het resultaat waar zijn samen met de ondernemer naar toe werkt een prominente rol. 

VANDAAG advocaten

VANDAAG Advocaten

VANDAAG is dé specialist op het gebied van personen- en familierecht. VANDAAG heeft alles in huis om te adviseren en het proces volledig te faciliteren, met zorg voor de kinderen én met aandacht voor de juridische, de financiële en de emotionele kant.

Samen met Annet, Mieke en Karin is BE(E) aan de slag gegaan om haar positionering aan te scherpen. Er is een heldere positionering geformuleerd en een doorvertaling gemaakt naar hoe dit op social media tot leven komt. Centraal in de positionering staan de merkwaarden en het verkrijgen van een expertstatus. 

HUNCH

HUNCH

Samen met Ferdy Karto organiseert BE(E) het event HUNCH. Madhu en Ferdy kwamen op het idee om echte verhalen van ondernemers en ondernemende mensen te delen. Geen “kijk mij eens” verhalen, maar echte verhalen die een podium verdienen. Verhalen die anderen inspireren om aan de slag te gaan met hun Hunch. Tijdens HUNCH delen ondernemers en ondernemende mensen hun reis: waar ze vandaan komen, hoe ze geïnspireerd zijn, hoe ze invulling hebben gegeven aan het realiseren van hun missie en welke uitdagingen ze hebben ondervonden tijdens hun reis. Het zijn verhalen, die je mogelijk kunnen inspireren om jouw hunch te volgen of een nieuw perspectief te krijgen hoe jij tot betekenisvol handelen komt.

Naast het organiseren, de marketing & communicatie is Madhu ook de dagvoorzitter van HUNCH.

 

Presentaties, Workshops & Lezingen

Workshop “Hoe creëer je de ultieme branding?”
Computer Futures &  Ineffable

Workshop “Hoe maak je diversiteit zichtbaar”
Universiteit Leiden & Gemeente Den Haag

Workshop “Zichtbaarheid vergoten”
Verschillende netwerkclubs binnen Den Haag

Workshop “ Hoe kan je de expertstatus laden en de online zichtbaarheid vergroten”
Premium Consultants